Frequently Asked Questions

Search Results
37 FAQs matched your search criteria.
  1. Aanpassen eigen rechten (niet mogelijk of geen rechten meer na aanpassing)
  2. Accorderen en inschieten (AFAS)
  3. Afas_regelnummer is niet gevuld in de ziekmelding (Er moet eerst een verlof of ziekmelding worden aangemaakt.)
  4. Afwezigheidsmelding toevoegen
  5. Beschikbaarheid per dag aanpassen
  6. Beter melden video
  7. Beter melden, hoe moet dat?
  8. Bij aanmaken verlof: De begindatum/-tijd moet vóór de einddatum/-tijd liggen.
  9. DaEn is verplicht bij aanmaken subdienstverband
  10. De medewerker heeft al een verzuimmelding vanaf 'datum x'.
  11. Deze medewerker heeft een niet gespecificeerd wisselend arbeidspatroon. In dit geval is het veld 'Aantal uren' verplicht.
  12. Er staan geen dagen om te accorderen
  13. Hoe download ik de app?
  14. Hoe plan ik een vervanger in?
  15. Hoe reageer ik op een ingeplande vervanging?
  16. Ik ben ziek. Hoe maak ik een invalverzoek ongedaan?
  17. Ik klik op bevestig maar zie geen dagdelen staan. Wel gegevens van de school
  18. Ik krijg foutmeldingen/ Ik kan de vervangingstool niet meer bereiken sinds de update van December 2015
  19. Ik wil de beschikbaarheids email (tijdelijk) niet meer ontvangen
  20. Ik zie envelopjes staan in mijn planning maar heb geen invalverzoek gekregen?
  21. Inplannen en communiceren
  22. Invalverzoek bevestigen (video)
  23. Kan het dienstverband niet opslaan. Ongeldige combinatie ingevuld
  24. Ketennummers en administratiewijze in AFAS Profit
  25. Meerdere groepen of categorieën toewijzen
  26. Nieuwe update connector subdienstverbanden (video)
  27. Nieuwe updateconnector (video)
  28. No record found with startdate before the given startdate, use the in-service
  29. Tabbladen, aanpassen/verwijderen dagdelen en upgrade techniek. (03-12-2015)
  30. Too many digits to the left of the decimal point for field 'FTE (verschillende dagen)
  31. Vervanger komt niet in de vervangingstool te staan
  32. Vervanging aanmaken-vernieuwde stap 1,2,3 (video)
  33. Video nieuw dashboard
  34. Waarom staat de vervanger die ik wil selecteren niet beschikbaar?
  35. Wachtwoord vergeten of wijzigen
  36. Wijzigingen nieuwe update (28 maart 2017)
  37. WWZ blokkades bij inplannen van vervangers

Please Wait!

Please wait... it will take a second!