Frequently Asked Questions

Waarom krijg ik geen beschikbaarheidsmails?
Last Updated 4 years ago

Het kan zijn dat uw emailadres verkeerd geregistreerd staat in de payroll omgeving van uw bestuur, dit kunt u controleren door in te loggen, en bij persoonlijke instellingen uw emailadres te controleren. Als u emailadres verkeerd is ingevoerd kunt u dit aangeven bij uw HR afdeling.

Als uw emailadres wel goed is ingevoerd, maar u nog steeds geen mails krijgt, kunt u uw spambox controleren. Omdat de Vervangingstool automatisch mails genereert, komt het soms voor dat dergelijke mails automatisch naar uw spambox worden gestuurd. Als u deze mails een aantal maal als 'geen spam' markeert, houdt dit op.

Mocht u al langere tijd uw mails als spam hebben gemarkeerd, dan plaatst de mailcliënt van de Vervangingstool u op een zogenaamde blacklist. U krijgt dat voor een bepaalde periode geen mails meer. Na die periode probeert de cliënt u weer een mail te sturen. Lukt dit niet, dan wordt weer gewacht.

Please Wait!

Please wait... it will take a second!